Müşteri Şikayet İşlemleri Genel Bakış

Takvimlendirilen servislerin müşteri şikayetlerinin listelendiği ve bu müşteri şikayetlerine işlem girilen menüdür. Bu ekrandaki alanlar aşağıdadır;

Alanlar

Açıklama

Servis Fişi

İşlem yapılacak müşteri şikayetinin bağlı olduğu servis bilgisidir.

Hata Tanımı

İşlem yapılacak müşteri şikayeti bilgisidir.

Hata işlemlerinin girildiği sekmedeki alanlar aşağıdadır;

Alanlar

Açıklama

Hata Tanımı

İşlem yapılan müşteri şikayetinin hata tanımları bilgisidir.

Kullanıcı

İşlem yapan personelin kullanıcı bilgisidir.

İş İstasyonu

İşlem yapılan iş istasyonu bilgisidir.

Tarih

İşlemin yapıldığı tarih bilgisidir.

Teknisyen Notu

İşlem yapılan hata tanımı için teknisyenin not bilgisidir.

Malzeme işlemlerinin girildiği sekmedeki alanlar aşağıdadır;

Alanlar

Açıklama

Çıktı Depo

Kullanılan malzemenin sarf edildiği depo bilgisidir.

Malzeme

Kullanılan malzeme bilgisidir.

Miktar

Kullanılan malzeme miktarı bilgisidir.

Birim Fiyat

Kullanılan malzemenin birim fiyat bilgisidir.

Toplam

Kullanılan malzemenin miktara göre toplam fiyat bilgisidir.

Girdi Depo

Üründen çıkarılan malzemenin saklanacağı depo bilgisidir.

Servis Yönetim Sistemi'nden (SMS), İşlemler bölümünü açın ve Müşteri Şikayet İşlemleri (SMS206) üzerine çift tıklayınız, menünün altında bulunan arama motoruna müşteri şikayet işlemleri SMS206 kodunu yazın ve ENTER tuşuna basın.

Müşteri Şikayet İşlemleri sayfasında, sistemdeki takvimlendirilen tüm servislerin müşteri şikayetleri bir liste olarak görünmektedir. En üstteki menü olan gezinti çubuğundan İşlem Yap butonuna tıklayın.

İlgili servis kaydının tüm müşteri şikayetleri işlem gördüyse, bu servis Devam Eden Servisler menüsüne atanır.

Last updated