Virames V4 Modüller

Bilgi Teknolojisinin gücü ile birlikte Proje Yönetimi, Üretim Planlama, Ürün Yönetimi, Depo Yönetimi, Doküman Yönetimi, Kalite Yönetimi, Kaynak Yönetimi, Tedarik Zinciri Yönetimi, İş Zekası ve Sistem Yönetimi gibi ekonomik sistemin tüm alt başlıklarını sizlere sunuyoruz.

· Ürün Yönetimi (PI)

· Depo Yönetimi (WM)

· Doküman Yönetimi (DM)

· Üretim Planlama (PP)

· Mühendislik Yönetimi (EM)

· Kalite Yönetimi (QM)

· Varlık Yönetimi (ASM)

· Konfigürasyon Yönetimi (CM)

· Kaynak Yönetimi (RM)

· Mesaj Yönetimi (MSG)

· Satın alma Yönetimi (PM)

· Tedarik Zinciri Yönetimi (SCM)

· Maliyet Yönetimi (CST)

· Talep Yönetimi (DP)

· İş Zekası Yönetimi (BI)

· İş Akışı Yönetimi (WF)

· Ar-Ge Yönetimi (RD)

· Sistem Yönetimi (SYS)

· Servis Yönetim Sistemi (SMS)

· Bakım Onarım Yönetimi (MRM)

Her modül dört ana başlıktan oluşur,

Ana Kayıtlar: Bu bölümün amacı bir kuruluşun ticari uygulamaya gerekli verileri eklemesine yardımcı olmak ve bu bilgileri ticari işlemler için erişilebilir kılmaktır. Yeni veri eklemeden önce, tanım bölümünü kontrol etmeniz gerekir.

Örneğin. Ana Kayıtlara atanmış yeni bir malzeme eklemek için, öncelikle, Tanım bölümünde Malzeme Özel Kodunu, Malzeme türünü vb. tanımlamanız gerekir.

İşlemler: Bu alanın amacı süreçleri, işlemleri, görevleri, stok takibini vb. Bir araya getirmek ve bunları iş akışı için kontrol altına almaktır.

Raporlar: Raporlamanın asıl amacı, yöneticilere ve personele etkili bir şekilde zamanında önemli bilgiler sağlamaktır. Raporlar genellikle form metni ve tablolardan oluşur.

Tanımlamalar: Bu bölüm alt tanımları içermektedir. Burada, ana kayıtlarda bulunan veriler için gerekli olan önemli tanımları tanımlayabilirsiniz.

Ana Menü Genel Görünüm

Şekil 1 - Ana Menü Genel Görünümü

Virames V4 Kısayollar

İşlem

Kısayol

Yeni

Insert

Düzenle

F4

Sil

Delete

Kopyala

F7

Doküman Yönetimi

CTRL + D

Aktarım

CTRL+ F12

Güncelle

F5

İzleme Kayıtları

CTRL + F10

Kapat

CTRL + X

Kaydet

F2

Vazgeç

F3

Satır Sil

Shift + Delete

Buton İşlemleri

Yeni: Yeni kayıt ekler

Düzenle: Var olan bir kaydı değiştirmek, düzenlemek için kullanılır.

Sil: Var olan kaydı siler

Kopyala: Aynı verilere sahip olan bir kaydı kod bilgisini değiştirerek kopyalar.

Doküman Yönetimi: O kayıtla ilişkilendirilmiş dokümanların görüntülenmesinin sağlar.

Aktarım: O kaydın bilgilerini Text Dosya, Excel Dosyası, HTML Dosya, Pdf Dosya uzantılarında aktarılmasını sağlar.

Güncelle: İlgili sayfayı günceller

İzleme Kayıtları: Kaydın önceden güncellenen tüm kayıtlarını almak için kullanılır.

Kapat: Uygulamadan çıkmak için kullanılır.

Kaydet: Verinin değişikliklerini sisteme kaydeder.

Vazgeç: Değişiklik yapılan işlemi iptal eder.

Last updated