(PM) Satın Alma Yönetimi

Satın alma yönetimi, bir kuruluştaki satın alma sürecinin ve ilgili hususların yönetimidir. Satın alma Yönetimi, mal ve hizmetlerin farklı tedarikçilerden tedarik edilmesini ifade eder. Satın Alma Yönetimi uzantısı, tedarikçileri, teklifleri, satın alma siparişlerini ve gelen teslimatları yönetmenizi sağlar. Kuruluşun çalışması için gerekli tüm malların, sarf malzemelerinin ve stokların sipariş edilmesini ve stokta tutulmasını ve ayrıca malların alımı ile ilgili stok seviyelerini kontrol etmesini sağlamak için bir satın alma yönetim departmanı bir veya daha fazla çalışan tarafından oluşturulabilir ve işletilebilir

(PM) Satın alma Yönetimi- Menü Genel Bakış

İşlemler

· (PM 201) Satın alma Emirleri

· (PM 202) Satın alma Teklif Fişleri

· (PM 203) Satın alma Sözleşmeleri

· (PM 204) Satın alma Siparişleri

· (PM 205) Satın alma İrsaliyesi

Tanımlamalar

· (PM 401) Satın alma Emri Özel Kodları

· (PM 402) Satın alma Teklif Fişi Özel Kodları

· (PM 403) Satın alma Sözleşmesi Özel Kodları

· (PM 404) Satın alma Siparişi Özel Kodları

· (PM 405) Satın alma Grup Kodu Tanımları

Last updated