Yeni Ürün Devreye Alma Planına Genel Bakış
Yeni Ürün Devreye Alma Planı tanımlamada kullanılan tüm alanlar aşağı belirtilmiştir,
Alanlar
Açıklamalar
Yeni Ürün Devreye Alma Numarası
Tanımlanan her bir plan için oluşturulan eşsiz değerdir. Sistem otomatik olarak oluşturur.
Bu alanın girilmesi zorunludur.
Müşteri Adı
Planlamanın yapıldığı yeni ürünün talebinde bulunan müşteri bilgisi verilmelidir.
Proje Adı
Planlaması yapılan projenin kısa tanım, açıklaması veya adının yazıldığı alandır.
Bu alanın girilmesi zorunludur.
Parça Numarası
Devreye alınması planlanan her bir yeni ürün için kullanılan eşsiz numaralardır.
Parça Adı
Devreye alınması planlanan her bir yeni ürünün tanımlandığı veya parça hakkında temel bilginin, adının yazıldığı alandır.
Bu alanın girilmesi zorunludur.
Proje Lideri
Proje sürecinin ve ekibinin yönetiminden, organizasyonel yapısından sorumlu personeldir. Ar-Ge Yönetimi modülündeki Ana Kayıtlar bölümünde sisteme kaydedilen Ar-Ge Personelleri (RD107)’nin arasından seçim yapılmaktadır. Seçenekler arasında bulunmayan personeller için Ar-Ge Personelleri (RD107) bölümünden yeni bir kayıt oluşturabilirsiniz. Detaylı bilgi için Ar-Ge Personelleri (RD107)’nin açıklandığı bölüme gidiniz.
Proje Ekibi
Projenin yürütülmesinde görev alan, bu süreci parçası olup aynı zamanda projeye sorumlu olarak atanmış personellerden oluşan ekip seçiminin yapıldığı alandır. Ar-Ge Yönetimi modülündeki Tanımlamalar bölümünde sisteme kaydedilen Ekip Tanımları (RD413)’nın arasından seçim yapılmaktadır. Seçenekler arasında bulunmayan ekipler için Ekip Tanımları (RD413) bölümünden yeni bir kayıt oluşturabilirsiniz. Detaylı bilgi için Ekip Tanımları (RD413)’nın açıklandığı bölüme gidiniz.
Sıra Numarası
Yeni ürün devreye alma numarası bilgisinin yanı sıra numara bilgisi de tutulmaktadır. Bu bilgi kullanıcı tarafından belirlenmelidir.
Tarih
Yeni ürün devreye alma ile ilgili revizyon tarihi dışındaki tarih bilgisi bu alana girilmelidir.
Revizyon Numarası
Revizyona uğrayan/ uğraması muhtemel planlamalar için girilmesi gerekli alandır.
Revizyon Tarihi
Güncellenme tarihinin bilgisi tanımlanmalıdır.
Yeni Ürün Devreye Alma Şablonu
Devreye alınması planlanan yeni ürüne göre Mühendislik Yönetimi modülündeki Tanımlamalar bölümünde sisteme kaydedilen Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonları (EM401)’nın arasından seçim yapılmalıdır. Seçenekler arasında bulunmayan şablonlar için Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonları (EM401) bölümünden yeni bir kayıt oluşturabilirsiniz. Detaylı bilgi için Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonları (EM401)’nın açıklandığı bölüme gidiniz.
Etap Bilgisi
Planlanan işlem adımlarının etaplar bazında tanımlandığı ve etap hakkında temel bilginin ya da etabın adının yazıldığı alandır.
Last updated