Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu Genel Bakış

Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu tanımlamada kullanılan tüm alanlar aşağı belirtilmiştir,

Alanlar

Açıklamalar

Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu Kodu

Tanımlanan her bir plan şablonu için oluşturulan eşsiz değerdir. Sistem otomatik olarak oluşturur.

Bu alanın girilmesi zorunludur.

Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu Açıklaması

Kalite ve Sistem Sorumluları için kod bilgisinin yanı sıra numara bilgisi de tutulmaktadır.

Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu Durumu

Tanımlanan plan şablonu kaydının kullanılıp kullanılmayacağını belirleyen durumu tanımlamalısınız; Aktif-Pasif, eğer durumu aktif ise bu plan şablon kaydı kullanıldığı için silinemez. Eğer durumu pasif ise bu plan şablon kaydı kullanılamaz.

Sıra Numarası

Tanımlanan şablonda planlanan etapların sıralaması için kullanılan numaralardır.

Etap Bilgisi

Planlanan işlem adımlarının etaplar bazında tanımlandığı ve etap hakkında temel bilginin ya da etabın adının yazıldığı alandır.

Konu

Etap içerisinde incelenmesi veya yapılması planlanan konular tanımlanmalıdır.

Açıklama

Etap içerisindeki her bir konu için verilen ek bilgileri ve detay bilgileri tanımlayabilirsiniz.

Sorumlu Personeller

Sorumlu olarak atanmış personellerin seçimi ve sorumluluk türü gibi bilgilerin girişinin yapıldığı alandır.

Durum

Tanımlanan çalışma konularının olasılık ve etki sonuçlarına bağlı olarak “Risk/Fırsat” seçeneklerinden birisi belirlenir.

Etki

Durum oluştuğunda, durumun projeye olan etkisinin ciddiyetini ifade eder.

Olasılık

Mevcut süreç kontrollerine rağmen durumun gerçekleşme olasılığını ifade eder.

Faktör

Etki ve olasılık değerlerine göre hesaplanan bir değerdir. Bu değere göre durumun risk veya fırsat olduğu belirlenir.

Risk/Faktör Faaliyet Tanımı

Risk/fırsat olarak nitelendirilen faaliyetlerin kısa tanımlarının yazıldığı veya duruma göre yapılacak aksiyonun belirtildiği alandır.

Last updated