Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu Genel Bakış
Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu tanımlamada kullanılan tüm alanlar aşağı belirtilmiştir,
Alanlar
Açıklamalar
Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu Kodu
Tanımlanan her bir plan şablonu için oluşturulan eşsiz değerdir. Sistem otomatik olarak oluşturur.
Bu alanın girilmesi zorunludur.
Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu Açıklaması
Kalite ve Sistem Sorumluları için kod bilgisinin yanı sıra numara bilgisi de tutulmaktadır.
Yeni Ürün Devreye Alma Planı Şablonu Durumu
Tanımlanan plan şablonu kaydının kullanılıp kullanılmayacağını belirleyen durumu tanımlamalısınız; Aktif-Pasif, eğer durumu aktif ise bu plan şablon kaydı kullanıldığı için silinemez. Eğer durumu pasif ise bu plan şablon kaydı kullanılamaz.
Sıra Numarası
Tanımlanan şablonda planlanan etapların sıralaması için kullanılan numaralardır.
Etap Bilgisi
Planlanan işlem adımlarının etaplar bazında tanımlandığı ve etap hakkında temel bilginin ya da etabın adının yazıldığı alandır.
Konu
Etap içerisinde incelenmesi veya yapılması planlanan konular tanımlanmalıdır.
Açıklama
Etap içerisindeki her bir konu için verilen ek bilgileri ve detay bilgileri tanımlayabilirsiniz.
Sorumlu Personeller
Sorumlu olarak atanmış personellerin seçimi ve sorumluluk türü gibi bilgilerin girişinin yapıldığı alandır.
Durum
Tanımlanan çalışma konularının olasılık ve etki sonuçlarına bağlı olarak “Risk/Fırsat” seçeneklerinden birisi belirlenir.
Etki
Durum oluştuğunda, durumun projeye olan etkisinin ciddiyetini ifade eder.
Olasılık
Mevcut süreç kontrollerine rağmen durumun gerçekleşme olasılığını ifade eder.
Faktör
Etki ve olasılık değerlerine göre hesaplanan bir değerdir. Bu değere göre durumun risk veya fırsat olduğu belirlenir.
Risk/Faktör Faaliyet Tanımı
Risk/fırsat olarak nitelendirilen faaliyetlerin kısa tanımlarının yazıldığı veya duruma göre yapılacak aksiyonun belirtildiği alandır.
Last updated